вівторок, 18 березня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Створення інструменту оцінювання, який буде використаний до початку роботи в проекті, дозволить вам визначити навчальні потреби учнів, проаналізувати їх початкові знання, обговорити з учнями їх прогрес у навчанні та зробити для них чіткими і зрозумілими вимоги до їх навчання та до їх знань і навичок. Обдумайте, які методи та інструменти оцінювання ви можете використати, щоб визначити, на якому рівні володіння основними поняттями та концепціями теми учні знаходяться до початку створення ними навчального проекту.

Ознайомилася з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів. Створила перший варіант плану оцінювання учнів, який зосереджений на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проект. Розробила перший варіант графіка оцінювання, який допоможе мені, так і учням зрозуміти, як і коли буде проводитися оцінювання.

Корисним було ознайомлення з різними стратегіями оцінювання для досягнення поставлених навчальних цілей.

Крім того модуль був корисний в тому, що я вчилася визначати, які методи та інструменти оцінювання використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Корисним був матеріал про те, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само- та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення.






   



   

Немає коментарів:

Дописати коментар