вівторок, 4 березня 2014 р.

Модуль 2. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
Він залучає учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будує зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертається до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії. Метод проектів засвідчує повну узгодженість навчання з життям, з інтересами учнів, він ставить учня у становище дорослої людини. І тоді школяр нагадує лікаря, інженера, вчителя, для якого теоретичні знання - засіб творчих пошуків. Зрештою активно розвивається мислення з опорою на науку.
Працюючи з модулем 2, я почала по-іншому дивитися на проект - як на засіб розвитку навичок мислення ХХІ століття. Ці навички просто необхідні для ефективної роботи у сучасному інформаційному суспільстві. 
  Опрацювавши даний модуль, я розширила свої знання про метод навчальних проектів;  ознайомилася з прикладами портфоліо, шаблоном вивчення плану теми та формами оцінювання портфоліо. Найскладнішим завданням виявилося – заповнення порожніх полів у підручнику. А головне (що мені сподобалося найбільше): під час роботи з даним модулем я навчилася створювати буклет.

  

Немає коментарів:

Дописати коментар