вівторок, 22 квітня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені оцінити складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті.
Планування роботи над прикладами учнівської роботи потребує: відповідей на основні запитання, демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями; демонстрації володіння навичками 21 століття; зв’язків з реальним світом та життям учнів.
Використання певної ІКТ базується в першу чергу на її сильних сторонах у підтримці змісту й реалізації навчальних цілей, поставлених у проекті: презентації – для усних виступів, які будуть підсилені використанням зображень, схем, діаграм; публікації – письмового спілкування на основі використання тексту, підсиленого зображеннями, схемами, таблицями; вікі – для письмового повідомлення, яке буде розміщатися в Інтернеті і яке зможуть редагувати інші користувачі; блоги – для ведення онлайн-щоденників та інтерактивного обговорення питань.
Створюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнуто мети, чи чітко поставлені цілі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар