Цей модуль допоміг мені оцінити складність виконання завдань дослідження
з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті.
Планування роботи над прикладами учнівської роботи потребує: відповідей
на основні запитання, демонстрації володіння концепціями, навичками та
знаннями; демонстрації володіння навичками 21 століття; зв’язків з реальним
світом та життям учнів.
Використання певної ІКТ базується в першу чергу на її сильних сторонах у
підтримці змісту й реалізації навчальних цілей, поставлених у проекті:
презентації – для усних виступів, які будуть підсилені використанням зображень,
схем, діаграм; публікації – письмового спілкування на основі використання
тексту, підсиленого зображеннями, схемами, таблицями; вікі – для письмового
повідомлення, яке буде розміщатися в Інтернеті і яке зможуть редагувати інші
користувачі; блоги – для ведення онлайн-щоденників та інтерактивного обговорення
питань.
Створюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнуто мети, чи чітко
поставлені цілі.
Немає коментарів:
Дописати коментар